Rozvoj ICT a jejich vliv na vysokoškolské vzdělávání na příkladu Univerzity Hradec Králové
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F09%3A00002570" target="_blank" >RIV/62690094:18450/09:00002570 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj ICT a jejich vliv na vysokoškolské vzdělávání na příkladu Univerzity Hradec Králové
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá procesem implementace informačních a komunikačních technologií do terciárního vzdělávání. Na příkladu Univerzity Hradec Králové prezentuje průběh procesu v posledním desetiletí, zachycuje průběžné podmínky, jednotlivé kroky a zpětnou vazbu, a to z pohledu učitelů i studentů.
Název v anglickém jazyce
The ICT implementation and influence on tertialy education
Popis výsledku anglicky
The article deals with the process of ICT implementation in the tertiary education. Situation at the University of Hradec Kralove is described from the point of brief historical survey, consecutive steps, conditions and continual feedback provided by both teachers and students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—