Znalostní management v českých podnicích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00003179" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00003179 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Znalostní management v českých podnicích
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je seznámení s výsledky z dotazníkového šetření na téma "Průzkum stavu znalostního managementu u podniků v České republice", realizovaného na jaře roku 2009 ve spolupráci Univerzity Hradec Králové, konzultační firmy Per Partes Constulting, s.r.o se záštitou Evropské unie. Celkem bylo osloveno 1000 organizací působících v České republice přes všechna odvětví OKEČ se zaměřením na střední a velké podniky. Bylo získáno 132 vyplněných dotazníků. Otázky z dotazníkového šetření byly rozděleny do třech významných oblastí. V první oblasti bylo cílem zjistit, co podniky vede k zájmu o znalostní management a v jaké etapě jeho využívání se nacházejí. Druhá oblast byla zaměřena na prostředí podniku jako nástroje pro podporu získávání a sdílení znalostí. Poslední část dotazníku byla zaměřena na metody a konkrétní postupy používané v podniku, které by mohly být využívány v souvislosti s aplikací znalostního managementu
Název v anglickém jazyce
Knowledge management in Czech enterprises
Popis výsledku anglicky
The purpose of the work is with the results of a questionnaire survey with the topic of "Research of the state of knowledge management in companies in the Czech Republic" realized in the spring 2009 in the cooperation of the University of Hradec Královéand the consulting company Per Partes Consulting, s.r.o under the patronage of the European Union.1000 organizations active in the Czech Republic were addressed in total, across all industries of BCEA (OKEČ) with the focus on medium and big companies. 132 filled out questionnaires were acquired. Questions from the questionnaire survey were divided into three significant areas. In the first area, the aim was to find out what leads companies to be interested in knowledge management and what phase of its use they find themselves in. The second area was focused on the corporate environment as a tool for support of acquiring and sharing of knowledge. The last part of the questionnaire was focused on methods and particular procedures used in
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E+M. Ekonomie a management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIII
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
000276847700010
EID výsledku v databázi Scopus
—