Software Applications in Academic Setting Awareness and Satisfaction
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10067237" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10067237 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2011.6059640" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2011.6059640</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2011.6059640" target="_blank" >10.1109/ICL.2011.6059640</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Software Applications in Academic Setting Awareness and Satisfaction
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution brings latest findings from the survey on social software applications and their satisfaction with them with special focus on their potential in the process of education. The survey was conducted at the University of Hradec Králové, at its two faculties within the framework of a large project "Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students` competences".
Název v anglickém jazyce
Software Applications in Academic Setting Awareness and Satisfaction
Popis výsledku anglicky
The contribution brings latest findings from the survey on social software applications and their satisfaction with them with special focus on their potential in the process of education. The survey was conducted at the University of Hradec Králové, at its two faculties within the framework of a large project "Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students` competences".
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Interactive collaborative learning (ICL), 2011 : 14th international conference
ISBN
978-1-4577-1747-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
525-531
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Piešťany
Datum konání akce
21. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—