Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Software Applications in Academic Setting Awareness and Satisfaction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10067237" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10067237 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2011.6059640" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2011.6059640</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2011.6059640" target="_blank" >10.1109/ICL.2011.6059640</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Software Applications in Academic Setting Awareness and Satisfaction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution brings latest findings from the survey on social software applications and their satisfaction with them with special focus on their potential in the process of education. The survey was conducted at the University of Hradec Králové, at its two faculties within the framework of a large project "Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students` competences".

  • Název v anglickém jazyce

    Software Applications in Academic Setting Awareness and Satisfaction

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution brings latest findings from the survey on social software applications and their satisfaction with them with special focus on their potential in the process of education. The survey was conducted at the University of Hradec Králové, at its two faculties within the framework of a large project "Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students` competences".

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Interactive collaborative learning (ICL), 2011 : 14th international conference

  • ISBN

    978-1-4577-1747-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    525-531

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Piešťany

  • Datum konání akce

    21. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku