Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rethinking of Knowledge Management Introduction at Teaching Universities: the Framework Development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10071468" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10071468 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Rethinking of Knowledge Management Introduction at Teaching Universities: the Framework Development

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goal of the paper is to map the changes in today`s business environment, research differences between the functions and processes in businesses and academic institutions in the Czech Republic and Slovakia, and, based on these findings, propose a framework for knowledge management implementation focusing on a special type of academic institution - a teaching university. Consequently, this study can serve as a starting point for implementation of a student-centred approach to knowledge management.

  • Název v anglickém jazyce

    Rethinking of Knowledge Management Introduction at Teaching Universities: the Framework Development

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of the paper is to map the changes in today`s business environment, research differences between the functions and processes in businesses and academic institutions in the Czech Republic and Slovakia, and, based on these findings, propose a framework for knowledge management implementation focusing on a special type of academic institution - a teaching university. Consequently, this study can serve as a starting point for implementation of a student-centred approach to knowledge management.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F10%2F1310" target="_blank" >GAP403/10/1310: SMEW - Inteligentní prostředí na pracovištích</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Problems of education in the 21st century

  • ISSN

    1822-7864

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    32

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    33-46

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus