Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Synthesizing mobile communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A43865381" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:43865381 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.067" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.067</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.067" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2011.11.067</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Synthesizing mobile communication

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper inquires into methods of mobile communication in educational environments. The main aim is to design an application that would allow the user to log on to multiple communication applications and use them in a unified way, so that he can use a common interface to communicate with everyone. The concept of the application is based on the results of a questionnaire, which has been presented to people working in educational environments and students in Czech Republic. This project is closely related to the results of research that was explored in the scope of Czech Science Foundation #402/08/1046. The results of the questionnaire point to the fact that mobile communication is used extensively in educational environments in Czech Republic and is also an inseparable from education itself. Thus it would be very useful to have an application that would simplify the various methods of mobile communication used in the educational environment.

  • Název v anglickém jazyce

    Synthesizing mobile communication

  • Popis výsledku anglicky

    The paper inquires into methods of mobile communication in educational environments. The main aim is to design an application that would allow the user to log on to multiple communication applications and use them in a unified way, so that he can use a common interface to communicate with everyone. The concept of the application is based on the results of a questionnaire, which has been presented to people working in educational environments and students in Czech Republic. This project is closely related to the results of research that was explored in the scope of Czech Science Foundation #402/08/1046. The results of the questionnaire point to the fact that mobile communication is used extensively in educational environments in Czech Republic and is also an inseparable from education itself. Thus it would be very useful to have an application that would simplify the various methods of mobile communication used in the educational environment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F09%2F0662" target="_blank" >GA402/09/0662: Rozhodovací procesy v autonomních systémech</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    28

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    355-359

  • Kód UT WoS článku

    000299618300065

  • EID výsledku v databázi Scopus