Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How to improve information behaviour of pupils?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001137" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50001137 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18440/12:50001137

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How to improve information behaviour of pupils?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter deals with questions as essential components of information behaviour. There are presented findings about the questions from the developmental perspective, theories of the origin and function of the questions and the current state of knowledge about the questions in the Czech educational system. Conclusion of the chapter is devoted to practical suggestions on how to work with the questions at school.

  • Název v anglickém jazyce

    How to improve information behaviour of pupils?

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with questions as essential components of information behaviour. There are presented findings about the questions from the developmental perspective, theories of the origin and function of the questions and the current state of knowledge about the questions in the Czech educational system. Conclusion of the chapter is devoted to practical suggestions on how to work with the questions at school.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0426" target="_blank" >GAP407/11/0426: Ready to ask? Informační chování nadaných dětí v pregramotném období</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Poznawanie świata w edukacji dziecka

  • ISBN

    978-83-7271-756-6

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    493-499

  • Počet stran knihy

    588

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo naukowe UP

  • Místo vydání

    Kraków

  • Kód UT WoS kapitoly