The English as a Second Language for Adolescents in the Czech Republic and Italy: Why it is Studied and How Cyberlanguage May Influence It
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001546" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001546 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The English as a Second Language for Adolescents in the Czech Republic and Italy: Why it is Studied and How Cyberlanguage May Influence It
Popis výsledku v původním jazyce
The article discusses the impact of computer language on the teaching and learning of English as a second language in the Czech Republic and Italy, particularly with respect to secondary school students.
Název v anglickém jazyce
The English as a Second Language for Adolescents in the Czech Republic and Italy: Why it is Studied and How Cyberlanguage May Influence It
Popis výsledku anglicky
The article discusses the impact of computer language on the teaching and learning of English as a second language in the Czech Republic and Italy, particularly with respect to secondary school students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The international journal of literacies
ISSN
2327-0136
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
131-142
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—