Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Czech Republic's Competitiveness in ICT Market

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002622" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002622 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.12.558" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.12.558</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.12.558" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2013.12.558</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Czech Republic's Competitiveness in ICT Market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the last decade the ICT sector in Czech Republic significantly developed, both in manufacturing and in services. The purpose of this study is a quantitative analysis of the situation in the Czech ICT market. Other subjects of research are also the proportion of ICT goods on exports and imports of the Czech Republic, the development of value added and turnover generated by this sector and the role of innovation. The outcome of the study is the SWOT analysis of the Czech ICT market based on obtained data and recommendations that result from this analysis.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Republic's Competitiveness in ICT Market

  • Popis výsledku anglicky

    In the last decade the ICT sector in Czech Republic significantly developed, both in manufacturing and in services. The purpose of this study is a quantitative analysis of the situation in the Czech ICT market. Other subjects of research are also the proportion of ICT goods on exports and imports of the Czech Republic, the development of value added and turnover generated by this sector and the role of innovation. The outcome of the study is the SWOT analysis of the Czech ICT market based on obtained data and recommendations that result from this analysis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    880-885

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Antalya Turkey

  • Datum konání akce

    25. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000335570200147