Manažerské účetnictví
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002645" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002645 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Manažerské účetnictví
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávání a využívání technologií jdou na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové ruku v ruce. V prezentovaném článku se zaměříme na přiblížení výuky předmětu Manažerské účetnictví, který je vyučován v druhém ročníku oboru Finanční management. Studenti denní formy jiných oborů si tento předmět mohou vybrat jako volitelný. Hlavním cílem příspěvku je porovnat výsledky studia studentů denní a kombinované formy. Studenti denní formy získávali v loňském roce materiály a informace ze sdíleného disku a především face to face výukou. Naopak kombinovaná forma absolvovala předmět formou blended learning. Materiály i další zdroje a podklady měli studenti nahrány v LMS Blackboard. Stěžejními body příspěvku budou dále nástroje, které jsou používány v on-line předmětu v prostředí Blackboard pro kombinovanou formu, ale i to jak je výuka jako celek koncipována. Dalšími body budou způsob zpracování kurzu a základní vlastnosti, využití multimédií, aktivizace studentů, komunikace a z
Název v anglickém jazyce
Managerial accounting
Popis výsledku anglicky
This paper presents e-learning course aimed on the managerial accounting of the company which is used by students of 2nd year of combined form in the field of financial management. The full-time students has the materials only on the shared disc. The course was created eight years ago in LMS WebCT. Two years ago was due to the transition to a new LMS at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Králové reworked into Blackboard LMS. In each year the content is updated according to the needs. At all times it is used to support studies to activate students to their information, feedback and at the same time to communicate. The course study materials are disclosed, including dictionary, and links to interesting examples, syllabus, calendar with meeting deadlines and there are used tests, there is encouraged teamwork and various forms of communication, including discussion.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
eLearning 2013 : sborník příspěvků z konference a soutěže
ISBN
978-80-7435-327-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
34-40
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
13. 11. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—