Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mobile learning and its potential for engineering education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003434" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003434 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2015.7095949" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2015.7095949</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/EDUCON.2015.7095949" target="_blank" >10.1109/EDUCON.2015.7095949</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mobile learning and its potential for engineering education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this article is to discuss the concept of m-learning, the most common mobile devices students have at their possession and their potential for higher education.

  • Název v anglickém jazyce

    Mobile learning and its potential for engineering education

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this article is to discuss the concept of m-learning, the most common mobile devices students have at their possession and their potential for higher education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDUCON 2015 : proceedings of IEEE global engineering education conference

  • ISBN

    978-1-4799-1908-6

  • ISSN

    2165-9559

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    47-51

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Talin

  • Datum konání akce

    18. 3. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku