Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Concept Maps in Education of Immunological Computation and Computational Immunology

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003637" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003637 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-24306-1_45" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-24306-1_45</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-24306-1_45" target="_blank" >10.1007/978-3-319-24306-1_45</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Concept Maps in Education of Immunological Computation and Computational Immunology

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents development of the concept map and the concept map-based web portal for education in immunological computation and computational immunology. The concept map should help with learning of students who do not study medicine, pharmacy or similar study programs and support active learning on the basis of collaborative development of the concept map by students with the assistance of a teacher.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Concept Maps in Education of Immunological Computation and Computational Immunology

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents development of the concept map and the concept map-based web portal for education in immunological computation and computational immunology. The concept map should help with learning of students who do not study medicine, pharmacy or similar study programs and support active learning on the basis of collaborative development of the concept map by students with the assistance of a teacher.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Computational collective intelligence. Part II.

  • ISBN

    978-3-319-24306-1

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    461-470

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Berlin

  • Místo konání akce

    Španělsko, Madrid

  • Datum konání akce

    21. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000366123600045