Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimization of 3D rendering in mobile devices

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003799" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003799 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-23144-0_4" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-23144-0_4</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-23144-0_4" target="_blank" >10.1007/978-3-319-23144-0_4</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Optimization of 3D rendering in mobile devices

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Computer graphics in combination with mobile devices find much use in the fields of entertainment, education and data displaying. The amount of information that is possible to provide to the user depends greatly on the optimization of graphic chain in the development of given application. The important element is simplification of the scene by removing objects that are not currently visible or degrading the complexity of the models from the distance of the observer. This paper describes implementation of the frustum culling method on the Android platform as a solution for these problems.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimization of 3D rendering in mobile devices

  • Popis výsledku anglicky

    Computer graphics in combination with mobile devices find much use in the fields of entertainment, education and data displaying. The amount of information that is possible to provide to the user depends greatly on the optimization of graphic chain in the development of given application. The important element is simplification of the scene by removing objects that are not currently visible or degrading the complexity of the models from the distance of the observer. This paper describes implementation of the frustum culling method on the Android platform as a solution for these problems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mobile web and intelligent information systems (MobiWis 2015)

  • ISBN

    978-3-319-23144-0

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    37-48

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Berlin

  • Místo konání akce

    Rome, Italy

  • Datum konání akce

    24. 8. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000363684200004