Surveying university teaching and students' learning styles
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50004637" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50004637 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1504/IJIL.2016.076794" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1504/IJIL.2016.076794</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1504/IJIL.2016.076794" target="_blank" >10.1504/IJIL.2016.076794</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Surveying university teaching and students' learning styles
Popis výsledku v původním jazyce
The article examines university teaching and students' learning styles in two counries: Czech Republic and Kazakhstan.
Název v anglickém jazyce
Surveying university teaching and students' learning styles
Popis výsledku anglicky
The article examines university teaching and students' learning styles in two counries: Czech Republic and Kazakhstan.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International journal of innovation and learning
ISSN
1471-8197
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
444-458
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-84977648204