Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MANAGEMENT a MARKETING

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50004666" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50004666 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MANAGEMENT a MARKETING

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná publikace se snaží nabídnout praktický a ucelený pohled na oblast managementu a marketingu, a to jak z hlediska teoretických, tak i praktických souvislostí. Kniha je rozdělena do dvou částí. První část (kapitoly jedna až osm) je věnována managementu, kdy vedle základních přístupů a pojmů jsou rozebrány jednotlivé manažerské funkce - plánování, organizování, vedení lidí a motivace, kontrolování a rozhodování. Druhá část (kapitoly devět až devatenáct) svým uspořádáním propojuje celkovou problematiku marketingu, zejména jeho základní procesy a nástroje. Text je protkán řadou příkladů, které nabízí čtenáři praktický pohled na probírané souvislosti. Publikace je koncipována jako studijní materiál pro studenty, s jeho textem se ale mohou seznámit všichni zájemci o oblast základů managementu a marketingu.

  • Název v anglickém jazyce

    Management and Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    This publication seeks to provide a practical and comprehensive view of the area of management and marketing, both in terms of theoretical and practical contexts. The book is divided into two parts. The first part (chapters one to eight) is dedicated to management, which in addition to the basic approaches and concepts are discussed various managerial functions - planning, organizing, leadership and motivation, control and decision making. The second part (chapters nine to nineteen) in their arrangement connects the overall marketing problems, especially its basic processes and tools. The text is interwoven with examples that offers readers practical viewpoints on the context. The publication is designed as a resource for students but from the text can learn all candidates who are interested in the fundamentals of management and marketing.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-260-9723-5

  • Počet stran knihy

    286

  • Název nakladatele

    Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS knihy