MANAGEMENT a MARKETING
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50004666" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50004666 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MANAGEMENT a MARKETING
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaná publikace se snaží nabídnout praktický a ucelený pohled na oblast managementu a marketingu, a to jak z hlediska teoretických, tak i praktických souvislostí. Kniha je rozdělena do dvou částí. První část (kapitoly jedna až osm) je věnována managementu, kdy vedle základních přístupů a pojmů jsou rozebrány jednotlivé manažerské funkce - plánování, organizování, vedení lidí a motivace, kontrolování a rozhodování. Druhá část (kapitoly devět až devatenáct) svým uspořádáním propojuje celkovou problematiku marketingu, zejména jeho základní procesy a nástroje. Text je protkán řadou příkladů, které nabízí čtenáři praktický pohled na probírané souvislosti. Publikace je koncipována jako studijní materiál pro studenty, s jeho textem se ale mohou seznámit všichni zájemci o oblast základů managementu a marketingu.
Název v anglickém jazyce
Management and Marketing
Popis výsledku anglicky
This publication seeks to provide a practical and comprehensive view of the area of management and marketing, both in terms of theoretical and practical contexts. The book is divided into two parts. The first part (chapters one to eight) is dedicated to management, which in addition to the basic approaches and concepts are discussed various managerial functions - planning, organizing, leadership and motivation, control and decision making. The second part (chapters nine to nineteen) in their arrangement connects the overall marketing problems, especially its basic processes and tools. The text is interwoven with examples that offers readers practical viewpoints on the context. The publication is designed as a resource for students but from the text can learn all candidates who are interested in the fundamentals of management and marketing.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-260-9723-5
Počet stran knihy
286
Název nakladatele
Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Místo vydání
Hradec Králové
Kód UT WoS knihy
—