Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Používání sociálních médií v municipalitách České republiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50004928" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50004928 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://is.muni.cz/do/econ/soubory/katedry/kres/4884317/Sbornik2016.pdf" target="_blank" >http://is.muni.cz/do/econ/soubory/katedry/kres/4884317/Sbornik2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8273-2016-106" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-8273-2016-106</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Používání sociálních médií v municipalitách České republiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Využívání sociálních webových aplikací zažívá nejen v České republice významný rozmach. V článku je analyzováno používání sociálních aplikací a internetu v propojení se získáváním informací od veřejných autorit a dále budou prezentovány výsledky výzkumu, který byl uskutečněn v roce 2016 na Fakultě informatiky a managementu. Cílem článku je analyzovat používání sociálních webových aplikací vybranými municipalitami v České republice. Do šetření bylo zahrnuto 335 municipalit. Při analýze dat byly použity kontingenční tabulky, ze kterých byly následně vytvořeny přehledné grafy. Z analýz byla potvrzena očekávání autorek. Sociální aplikace jsou v daném vzorku respondentů více využívány v městech, než v malých obcích. Rozdíly byly zjištěny i mezi jednotlivými regiony. I přesto, že ne celá populace v České republice internet a sociální aplikace používá, lze doporučit používání nejen přehledných webových stránek, které jsou mimo tří municipalit v daném vzorku používány, ale i sociální webové aplikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilization of social media in municipalities in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The use of social web application experiences has not only in the Czech Republic a significant development. In the article there is analysed the use of social applications and the Internet in connection with obtaining information from public authorities. Further results will be based on research that was conducted in 2016 at the Faculty of Informatics and Management on University of Hradec Králové. This article aims to analyse the use of social web applications by selected municipalities in the Czech Republic. The survey included 335 municipalities. For analysis were used contingency tables with clear graphs. The analyses confirmed the expectations of the authors. Social applications are in the sample of respondents used more in the cities than in small municipalities. Differences were also found between regions. Even though not all the population in the Czech Republic uses the internet and social applications, we can recommend the use of clear and accessible websites and also social web applications.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách 2016

  • ISBN

    978-80-210-8272-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    824-831

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Čejkovice

  • Datum konání akce

    15. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000391253500107