Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Social Networks as a Marketing Tool

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50005207" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50005207 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Social Networks as a Marketing Tool

  • Popis výsledku v původním jazyce

    he article deals with social networking as a marketing tool. Social networks are currently very significant and have competitive advantage therefore companies should definitely not overlook them. Lots of companies use them to promote their business. The aim of this article is therefore to analyze and evaluate the quality of customer support through social networking on the Mobile Network Operator&apos;s market in the Czech Republic, specifically through the practical test of customer support. Furthermore, the aim of this article to find out whether these companies are able to operate in real time. The methodology of the article contains specific information on the practical test and mentions other similar studies, which served as inspiration for the creation of this article. The results demonstrated in the practical test prove the importance of social media and reflects the ability of companies to do business in real time.

  • Název v anglickém jazyce

    The Social Networks as a Marketing Tool

  • Popis výsledku anglicky

    he article deals with social networking as a marketing tool. Social networks are currently very significant and have competitive advantage therefore companies should definitely not overlook them. Lots of companies use them to promote their business. The aim of this article is therefore to analyze and evaluate the quality of customer support through social networking on the Mobile Network Operator&apos;s market in the Czech Republic, specifically through the practical test of customer support. Furthermore, the aim of this article to find out whether these companies are able to operate in real time. The methodology of the article contains specific information on the practical test and mentions other similar studies, which served as inspiration for the creation of this article. The results demonstrated in the practical test prove the importance of social media and reflects the ability of companies to do business in real time.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SUSTAINABLE ECONOMIC GROWTH, EDUCATION EXCELLENCE, AND INNOVATION MANAGEMENT THROUGH VISION 2020, VOLS I-VII

  • ISBN

    978-0-9860419-7-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    271-275

  • Název nakladatele

    IBIMA

  • Místo vydání

    Norristown

  • Místo konání akce

    Vienna, AUSTRIA

  • Datum konání akce

    3. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000410252700028