Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lack of Soft Skills among Newly Recruited Employees

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50013719" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50013719 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://uni.uhk.cz/hed/site/assets/files/1046/proceedings_2017_1.pdf" target="_blank" >https://uni.uhk.cz/hed/site/assets/files/1046/proceedings_2017_1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Lack of Soft Skills among Newly Recruited Employees

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This discusses the issue of the apparent lack of soft skills among university graduates. The authors aimed to find out how students with some work experience view the need that employees wield soft skills. The results of applying the frequency analysis on part-time students&apos; essays are shown and discussed. The survey pointed at the new recruits&apos; lack of communication skills and at their exaggerated financial expectations. The potential follow-up research should focus on what can be done to improve student&apos;s soft skills, including alternative approaches like mindfulness training.

  • Název v anglickém jazyce

    Lack of Soft Skills among Newly Recruited Employees

  • Popis výsledku anglicky

    This discusses the issue of the apparent lack of soft skills among university graduates. The authors aimed to find out how students with some work experience view the need that employees wield soft skills. The results of applying the frequency analysis on part-time students&apos; essays are shown and discussed. The survey pointed at the new recruits&apos; lack of communication skills and at their exaggerated financial expectations. The potential follow-up research should focus on what can be done to improve student&apos;s soft skills, including alternative approaches like mindfulness training.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradec economic days 2017

  • ISBN

    978-80-7435-664-3

  • ISSN

    2464-6059

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    383-388

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    University of Hradec Králové

  • Datum konání akce

    31. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000411661000045