Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití RFM analýzy při výuce optimalizace distribučního mixu hotelu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F19%3A50015418" target="_blank" >RIV/62690094:18450/19:50015418 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/25619161:_____/19:N0000046

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm012019.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití RFM analýzy při výuce optimalizace distribučního mixu hotelu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zaměřuje na využití RFM analýzy při výuce optimalizaci distribučního mixu ubytovacích zařízení. Analýza vychází z transakčních dat online rezervací, jejich četnosti, aktuálnosti a také celkové výkonnosti vzhledem k danému distribučnímu kanálu. Výstupy analýzy jsou využity pro optimalizaci marketingových aktivit se zaměřením na distribuční mix.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of RFM analysis in lecturing of hotel distribution mix optimization

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the use of RFM analysis in instruction of hotel distribution mix optimization. Analysis is based on transactional data of online reservations, their frequency, recency and total efficiency (monetary) within distribution channels. Outputs of the analysis are used for optimization of marketing activities with focus on distribution mix.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    40-43

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus