Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of the Success in Implementation of Information Technology - Needs for Education in This Context

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F99%3A4715" target="_blank" >RIV/62690094:18450/99:4715 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of the Success in Implementation of Information Technology - Needs for Education in This Context

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Not only information technology implemented into organisation but also organisational constrains and productive end-user can accelerate the development of efficient information systems. The role of educational process is to prepare the managers that would understand and adjust both the organisational needs and the technology potentials. Students have to be prepared to manage the problem of successful information technology implementation. They must be able to detect factors that should influence this implementation. In educational process they have to get efficient theoretical backgrounds for solving these problems.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of the Success in Implementation of Information Technology - Needs for Education in This Context

  • Popis výsledku anglicky

    Not only information technology implemented into organisation but also organisational constrains and productive end-user can accelerate the development of efficient information systems. The role of educational process is to prepare the managers that would understand and adjust both the organisational needs and the technology potentials. Students have to be prepared to manage the problem of successful information technology implementation. They must be able to detect factors that should influence this implementation. In educational process they have to get efficient theoretical backgrounds for solving these problems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    1999

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INSYPA Workshop Proceedings, TEMPUS JEP 11572-96

  • ISBN

    80-7194-203-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Huddersfield

  • Místo vydání

    Huddersfield, UK

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku