Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reklamní právo

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F18%3A50014582" target="_blank" >RIV/62690094:18460/18:50014582 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklamní právo

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá reklamním právem v celé jeho šíři - jak veřejnoprávní (zákon o regulaci reklamy, o provozování rozhlasového a televizního vysílání, zákon o ochraně spotřebitele a řada dalších), tak soukromoprávní (nekalá soutěž, ochrana osobnosti, autorský zákon a další) oblastí.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising Law

  • Popis výsledku anglicky

    Publikace se zabývá reklamním právem v celé jeho šíři - jak veřejnoprávní (zákon o regulaci reklamy, o provozování rozhlasového a televizního vysílání, zákon o ochraně spotřebitele a řada dalších), tak soukromoprávní (nekalá soutěž, ochrana osobnosti, autorský zákon a další) oblastí.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7400-686-9

  • Počet stran knihy

    181

  • Název nakladatele

    C. H. Beck

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy