Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hearing is Believing: Radio (programs) as strategic propaganda tool

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F23%3A50020395" target="_blank" >RIV/62690094:18460/23:50020395 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Editorial: Hearing is Believing: Radio(-Programme) als strategisches Propagandainstrument

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Das Radio war jahrzehntelang das aktuellste und auch das einzige Live-Nachrichtenmedium. Rundfunk kannte keine (Staats-)Grenzen, und die politischen Machthaber wussten diese bestmöglich zu nutzen. Dieser Band gibt einen Einblick in die interdisziplinäre Forschung zur Radiogeschichte. Die Beiträge diskutieren die Rolle des Radios bei der Konstruktion neuer und alter nationaler, sozialer, kultureller und religiöser Identitäten. Der Einfluss einzelner Radiosender auf die Programmgestaltung wird ebenso thematisiert wie die politischen und gesellschaftlichen Dynamiken, die manche Radiosendungen ausgelöst haben. Abschließend werden auch Parallelen von Medienlogik und Mediennutzung zwischen Hörfunk (früher Zeit) und Internet zur Diskussion gestellt.

  • Název v anglickém jazyce

    Hearing is Believing: Radio (programs) as strategic propaganda tool

  • Popis výsledku anglicky

    For decades, radio was the most up-to-date and also the only live news medium. Broadcasting knew no (state) boundaries, and the political rulers knew how to make the best possible use of this. This volume provides insight into interdisciplinary research on radio history. The contributions discuss the role of radio in the construction of new and old national, social, cultural and religious identities. The influence of individual radio broadcasters in shaping programming is addressed, as are the political and social dynamics that triggered some radio broadcasts. Finally, parallels of media logic and media use between radio (early days) and the Internet are also presented for discussion.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60101 - History (history of science and technology to be 6.3, history of specific sciences to be under the respective headings)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Hearing is Believing. Radio(-Programme) als strategisches Propagandainstrument

  • ISBN

    978-3-8471-1306-5

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    7-16

  • Počet stran knihy

    264

  • Název nakladatele

    Brill

  • Místo vydání

    Göttingen

  • Kód UT WoS kapitoly