Real and Virtual pH-meter in Early Chemistry Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00003026" target="_blank" >RIV/62690094:18470/10:00003026 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Real and Virtual pH-meter in Early Chemistry Education
Popis výsledku v původním jazyce
Selected results of the research based on analysis of relations and recommendations for meaningful and effective use of virtual measuring devices realized by computer simulations and animations in general chemistry education.
Název v anglickém jazyce
Real and Virtual pH-meter in Early Chemistry Education
Popis výsledku anglicky
Selected results of the research based on analysis of relations and recommendations for meaningful and effective use of virtual measuring devices realized by computer simulations and animations in general chemistry education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Badania w dydaktykach przedmiotów przyrodniczych : monografia = Research in didactics of the science : monograph
ISBN
978-83-7271-636-1
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Počet stran knihy
424
Název nakladatele
Uniwersytet pedagogiczny
Místo vydání
Kraków
Kód UT WoS kapitoly
—