Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Počítačová bezpečnost ve výuce informatiky (1. část: Tvorba hesel a steganografie)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00003384" target="_blank" >RIV/62690094:18470/10:00003384 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Počítačová bezpečnost ve výuce informatiky (1. část: Tvorba hesel a steganografie)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V prvním článku seriálu "Počítačová bezpečnost ve výuce informatiky" se zaměříme na dvě oblasti - na metodiku tvorby vhodných přístupových hesel a na způsoby ukrývání zpráv, ve smyslu skrytí existence tajné zprávy (často v rámci jiné zprávy). Kryptologiejako součást učiva informatiky má obrovskou výhodu v tom, že přirozeně vybízí k budování mezipředmětových vztahů s mateřským jazykem, cizími jazyky, matematikou, dějepisem a výchovou občana demokratické společnosti. To chceme demonstrovat na konkrétníchpříkladech v dalších částech článku.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer Security in Learning of Informatics (Part 1: Creation of passwords and steganography)

  • Popis výsledku anglicky

    In the first article series, "Computer Security in Learning of Informatics" we will focus on two areas - the methodology of creating appropriate passwords and to techniques of hiding messages, in effect, hiding the existence of secret messages (often inother reports). Cryptology as a part of science curriculum has an advantage in that it naturally encourages the building of interdisciplinary relationships with the mother tongue, foreign languages, mathematics, history and education of citizens in democratic society. We want to demonstrate, by concrete examples in this article.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Matematika, fyzika, informatika : časopis pro výuku na základních a středních školách

  • ISSN

    1210-1761

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus