Strukturované programování ve VBA pro Excel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F11%3A43866551" target="_blank" >RIV/62690094:18470/11:43866551 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strukturované programování ve VBA pro Excel
Popis výsledku v původním jazyce
Aplikace MS Excel lze s výhodou využívat jako nástroje, který umožňuje propojit tradiční metodu výuky s možnostmi, které nabízejí informační technologie. Článek se zabývá možnostmi využití MS Excel ve výuce algoritmizace a programování na střední škole.Tento článek odráží zkušenosti z výuky programování na střední a vysoké škole.
Název v anglickém jazyce
Structure programming in VBA for Excel
Popis výsledku anglicky
MS Excel can be advantageously used as a tool that allows you to connect with the traditional method of teaching possibilities offered by information technology. The article deals with the possibilities of using MS Excel in teaching algorithms and programming in high school. This article reflects the experience of teaching programming to middle and high school.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematika, fyzika, informatika : časopis pro výuku na základních a středních školách
ISSN
1210-1761
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
9
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
562-570
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—