Úlohy z organické chemie na gymnáziu-molekulární modely a reaktivita sloučenin
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F11%3A43866699" target="_blank" >RIV/62690094:18470/11:43866699 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18610/11:43866699
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mmx32011.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mmx32011.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úlohy z organické chemie na gymnáziu-molekulární modely a reaktivita sloučenin
Popis výsledku v původním jazyce
Molekulární modely jako produkt kvantově chemických výpočtů jsou velmi užitečné pro potřeby výuky organické chemie na gymnáziu. V tomto případě učitel prezentuje úlohy z oblasti reaktivity organických sloučenin. Výsledky výzkumu ukazují, že molekulární modely jsou velmi vhodným nástrojem výuky z hlediska didaktické technologie.
Název v anglickém jazyce
Tasks from organic chemistry in high school-molecular models and compounds reactivity
Popis výsledku anglicky
molecular models as the product of quantum chemistry calculation are very useful for teaching of chemistry on high school. In this case, the teacher presents the excercises from the organic reactivity area. Results of the research show, that molecular models are a very good didactic technology subjects.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
81-84
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—