Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multimedia Application Supporting Self Preparation to Develop Algorithmic Thinking

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F12%3A50000501" target="_blank" >RIV/62690094:18470/12:50000501 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Multimedia Application Supporting Self Preparation to Develop Algorithmic Thinking

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is based on rich experience with multimedia applications supporting the area of computer science education and it could serve as an inspirational material directed to all educators developing students? algorithmic thinking. Multimedia applications have substantially influenced education. They give teachers an excellent chance to demonstrate and visualize the subject matter more clearly and comprehensibly, as well as also enabling them to prepare study material for students which optimizes their study habits. Along with large software products dealing with a wide spectrum of objects developed by a team of professionals there are also various smaller programs dealing with objects appropriate to course subject matter created on a script given by the teacher with regard to students needs. In the paper such application prepared to intensify self-preparation of students in subjects developing algorithmic thinking is introduced and its benefit discussed. At the end advantages of th

  • Název v anglickém jazyce

    Multimedia Application Supporting Self Preparation to Develop Algorithmic Thinking

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is based on rich experience with multimedia applications supporting the area of computer science education and it could serve as an inspirational material directed to all educators developing students? algorithmic thinking. Multimedia applications have substantially influenced education. They give teachers an excellent chance to demonstrate and visualize the subject matter more clearly and comprehensibly, as well as also enabling them to prepare study material for students which optimizes their study habits. Along with large software products dealing with a wide spectrum of objects developed by a team of professionals there are also various smaller programs dealing with objects appropriate to course subject matter created on a script given by the teacher with regard to students needs. In the paper such application prepared to intensify self-preparation of students in subjects developing algorithmic thinking is introduced and its benefit discussed. At the end advantages of th

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied informatics and computing theory (AICT 12)

  • ISBN

    978-1-61804-130-2

  • ISSN

    1790-5109

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    155 - 159

  • Název nakladatele

    World scientific and engineering academy and society

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Barcelona, Spain

  • Datum konání akce

    17. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku