Jsou meze pro užití didaktických testů k odhadu vědomostí žáků a studentů?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F12%3A50001056" target="_blank" >RIV/62690094:18470/12:50001056 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5300/IB" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5300/IB</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5300/IB" target="_blank" >10.5300/IB</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jsou meze pro užití didaktických testů k odhadu vědomostí žáků a studentů?
Popis výsledku v původním jazyce
Stať upozorňuje na důležitost analýzy podmínek aplikací statistických metod. Poukazuje na meze statistického vyhodnocování testových výsledků. Článek je obohacen řadou příkladů.
Název v anglickém jazyce
Do you have the limits for the using the didactic tests for analyzing the knowledge of pupils?
Popis výsledku anglicky
The article takes to the importainty of condition for application of statistical methods. The article point out the difficulty of statistical evaluation of tests results. The article contains some exaples as well.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Informační bulletin České statistické společnosti
ISSN
1210-8022
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
14-26
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—