Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using of microwave oven in teaching of organic chemistry - solven free synthesis. Using of microwave oven in teaching of organic chemistry - solven free synthesis. Using of microwave oven in teaching of organic chemistry - solven free synthesis.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F15%3A50004270" target="_blank" >RIV/62690094:18470/15:50004270 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Wykorzystanie kuchenki mikrofalowej w nauczaniu chemii organicznej - synteza bez rozpuszczalników.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mikrofalowa synteza organiczna jest bardzo korzystna (przyśpieszenie reakcji chemicznej, podwyźszenie wyników reakcji). Ze wzgledu latwej dostepnośći kuchenki mikrofalowej jest moźliwe wykorzystanie tej kuchenki w eksperymentach szkolnych z chemii organicznej na szkole wyźszej i na szkole średniej.

  • Název v anglickém jazyce

    Using of microwave oven in teaching of organic chemistry - solven free synthesis. Using of microwave oven in teaching of organic chemistry - solven free synthesis. Using of microwave oven in teaching of organic chemistry - solven free synthesis.

  • Popis výsledku anglicky

    Organic synthesis in the presence of microwaves has many advantages (acceleration of the reaction, increasing the yield). Due to the easy availability of commercial microwave oven it is possible to use it in teaching experiments in organic chemistry in college and high school.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Co w dydaktykach nauk przyrodniczych ocalić od zapomnienia ?

  • ISBN

    978-83-7271-967-6

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    225-236

  • Počet stran knihy

    260

  • Název nakladatele

    Unwersytet pedagogiczny im. KEN Kraków

  • Místo vydání

    Kraków

  • Kód UT WoS kapitoly