Increasing Pupils' Motivation on Elementary School with Help of Social Networks and Mobile Technologies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F16%3A50004880" target="_blank" >RIV/62690094:18470/16:50004880 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18440/16:50004880
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-45153-4_74" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-45153-4_74</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-45153-4_74" target="_blank" >10.1007/978-3-319-45153-4_74</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Increasing Pupils' Motivation on Elementary School with Help of Social Networks and Mobile Technologies
Popis výsledku v původním jazyce
The authors focus on the way of using a combination of social networking and mobile technology at an elementary school in order to increase students' motivation. The paper summarizes the results of a survey, which was attended by respondents from elementary schools in Hradec Králové, Czech Republic. The paper also presents methods of using mobile technologies and social networks in elementary school in order to involve students into education and increase their motivation.
Název v anglickém jazyce
Increasing Pupils' Motivation on Elementary School with Help of Social Networks and Mobile Technologies
Popis výsledku anglicky
The authors focus on the way of using a combination of social networking and mobile technology at an elementary school in order to increase students' motivation. The paper summarizes the results of a survey, which was attended by respondents from elementary schools in Hradec Králové, Czech Republic. The paper also presents methods of using mobile technologies and social networks in elementary school in order to involve students into education and increase their motivation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Adaptive and adaptable learning
ISBN
978-3-319-45152-7
ISSN
0302-9743
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
610-613
Název nakladatele
Springer
Místo vydání
Berlin
Místo konání akce
Lyon, France
Datum konání akce
13. 9. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000387730800074