PRODUCT POSITIONING ? CREATION OF APPROPRIATE COMPETITIVE PORTFOLIO IN SERVICE COMPANY
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
PRODUCT POSITIONING ? CREATION OF APPROPRIATE COMPETITIVE PORTFOLIO IN SERVICE COMPANY
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with the problematic of product´s positioning and position maps creation in the order to satisfy customer´s needs - to create attractive product portfolio. There in the paper is described perception map creation and its significance considering searching of appropriate market position.
Název v anglickém jazyce
PRODUCT POSITIONING ? CREATION OF APPROPRIATE COMPETITIVE PORTFOLIO IN SERVICE COMPANY
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the problematic of product´s positioning and position maps creation in the order to satisfy customer´s needs - to create attractive product portfolio. There in the paper is described perception map creation and its significance considering searching of appropriate market position.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Základní informace
Druh výsledku
O - Ostatní výsledky
CEP
AH - Ekonomie
Rok uplatnění
2011