Corporate social responsibility. I. Definition basic concepts sustainable development / sustainable development and CSR in the context paradigm strategic management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F13%3A%230000364" target="_blank" >RIV/63468352:_____/13:#0000364 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/63468352:_____/13:#0000365 RIV/63468352:_____/13:#0000367 RIV/63468352:_____/13:#0000368
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
UDRAŽATEĽNÉ SPOLOČENSKY ZODPOVEDNÉ PODNIKANIE. I. VYMEDZENIE ZÁKLADNÝCH POJMOV TRVALO UDRŽATEĽNÉHO ROZVOJA/UDRŽATEĽNÉHO ROZVOJA A SPOLOČENSKY ZODPOVEDNÉHO PODNIKANIA V KONTEXTE ZMENY PARADIGMY STRATEGICKÉHO MANAŽMENTU
Popis výsledku v původním jazyce
Podnik a jeho okolité prostredie sa mení rýchlejšie ako kedykoľvek predtým, ľudstvo stojí pred novými výzvami. Zavládla kríza ekonomická i kríza hodnôt a to prináša nové chápanie podniku nielen ako nezávislého ekonomického systému tvoreného procesmi, ľuďmi a stratégiami s cieľom prežiť a produkovať zisk, ale širšie chápanie podniku ako súčasti systému prírodného a spoločnosti. Cieľom článku je charakterizovať úlohu podniku v dobe koevolúcie ako dôležitej súčasti udržateľného rozvoja a spoločensky zodpovedného podnikania a uviesť novú paradigma zmyslu existencie podniku a podnikania v súlade s princípmi trojitej zodpovednosti a prioritami stratégie Európa 2020 ako vízie európskeho sociálneho trhového hospodárstva 21. storočia.
Název v anglickém jazyce
Corporate social responsibility. I. Definition basic concepts sustainable development / sustainable development and CSR in the context paradigm strategic management
Popis výsledku anglicky
Enterprise and its surrounding environment is changing faster than ever, mankind is facing new challenges. Economic crisis and the crisis of values appear and it brings a new understanding of the enterprise rather than as an independent economic system consisting of processes, people and strategies in order to survive and produce a profit, but a broader understanding of the company as part of the natural system and society. The aim of the article is to characterize the role of the company at the time ofcoevolution as an important part of sustainable development and corporate social responsibility. Also set a new paradigm meaning of existence and the company in accordance with the principles of the triple responsibilities and priorities of the Europe 2020 strategy as a vision of Europe's social market economy for the 21st century.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-8096-186-2
Počet stran knihy
349
Název nakladatele
MtF STU Trnava
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS knihy
—