Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Corporate social responsibility. I. Definition basic concepts sustainable development / sustainable development and CSR in the context paradigm strategic management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F13%3A%230000364" target="_blank" >RIV/63468352:_____/13:#0000364 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/63468352:_____/13:#0000365 RIV/63468352:_____/13:#0000367 RIV/63468352:_____/13:#0000368

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    UDRAŽATEĽNÉ SPOLOČENSKY ZODPOVEDNÉ PODNIKANIE. I. VYMEDZENIE ZÁKLADNÝCH POJMOV TRVALO UDRŽATEĽNÉHO ROZVOJA/UDRŽATEĽNÉHO ROZVOJA A SPOLOČENSKY ZODPOVEDNÉHO PODNIKANIA V KONTEXTE ZMENY PARADIGMY STRATEGICKÉHO MANAŽMENTU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Podnik a jeho okolité prostredie sa mení rýchlejšie ako kedykoľvek predtým, ľudstvo stojí pred novými výzvami. Zavládla kríza ekonomická i kríza hodnôt a to prináša nové chápanie podniku nielen ako nezávislého ekonomického systému tvoreného procesmi, ľuďmi a stratégiami s cieľom prežiť a produkovať zisk, ale širšie chápanie podniku ako súčasti systému prírodného a spoločnosti. Cieľom článku je charakterizovať úlohu podniku v dobe koevolúcie ako dôležitej súčasti udržateľného rozvoja a spoločensky zodpovedného podnikania a uviesť novú paradigma zmyslu existencie podniku a podnikania v súlade s princípmi trojitej zodpovednosti a prioritami stratégie Európa 2020 ako vízie európskeho sociálneho trhového hospodárstva 21. storočia.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate social responsibility. I. Definition basic concepts sustainable development / sustainable development and CSR in the context paradigm strategic management

  • Popis výsledku anglicky

    Enterprise and its surrounding environment is changing faster than ever, mankind is facing new challenges. Economic crisis and the crisis of values appear and it brings a new understanding of the enterprise rather than as an independent economic system consisting of processes, people and strategies in order to survive and produce a profit, but a broader understanding of the company as part of the natural system and society. The aim of the article is to characterize the role of the company at the time ofcoevolution as an important part of sustainable development and corporate social responsibility. Also set a new paradigm meaning of existence and the company in accordance with the principles of the triple responsibilities and priorities of the Europe 2020 strategy as a vision of Europe's social market economy for the 21st century.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-8096-186-2

  • Počet stran knihy

    349

  • Název nakladatele

    MtF STU Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Kód UT WoS knihy