Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interaktivní prezentace prostorových a databázových dat v distančním studiu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63839172%3A_____%2F02%3A00000075" target="_blank" >RIV/63839172:_____/02:00000075 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interaktivní prezentace prostorových a databázových dat v distančním studiu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stále větší pozornost je v současnosti věnována zajištění přístupu všech zájemců ke vzdělání. Předměty, jejichž náplní je problematika interaktivního zpřístupňování prostorových a databázových dat,se ve stále větší míře stávají běžnou součástí výuky na vysokých školách. V rámci předmětu Interaktivní prezentace dat je potřeba zajistit posluchačům práci s různými Webovými servery, databázovými systémy a aplikačními mapovými servery, vyžadujícími pro svůj běh obvykle buď operační systém typu Windows nebo Unix. Návrh jednoho z možných způsobů zajištění cvičení předmětu pro distanční formu studia je popsán v příspěvku.

  • Název v anglickém jazyce

    Interactive presentation of spatial and database data in distance learning

  • Popis výsledku anglicky

    Distance learning has become more and more widespread. However, practices must be provided for the students in this form of study as well. In some cases, one can assume that students have all the needed software at home. It is not true in the case of subject named Interactive presentation of data. Students create their own Web applications and works as system administrators. They need to use several software tools like Internet map servers, Web servers, PHP and many others. Of course, they cannot run all of these software tools at home. They must be able to access school training servers for 24 per day and for 7 days per week. This request means high demands to hardware. Another solution is to use virtual machine software to run more virtual machines on one computer.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    GIS ve veřejné správě. Sborník příspěvků.

  • ISBN

    80-86143-23-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    34-34

  • Název nakladatele

    Invence Litomyšl

  • Místo vydání

    Litomyšl

  • Místo konání akce

    Seč u Chrudimi

  • Datum konání akce

    12. 6. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku