Současnost a budoucnost ID karet na ČVUT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63839172%3A_____%2F09%3A00006783" target="_blank" >RIV/63839172:_____/09:00006783 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současnost a budoucnost ID karet na ČVUT
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika ID karet hraje v současném rozvoji informačních technologií velice důležitou roli. ID karty rozšiřují prostor portfolia služeb poskytovaných uživatelům informačních systémů a to dokonce i mimo mateřskou univerzitu. Tímto směrem je orientováni rozvoj na VŠ.Problematika ID karet hraje v současném rozvoji informačních technologií velice důležitou roli. ID karty rozšiřují prostor portfolia služeb poskytovaných uživatelům informačních systémů a to dokonce i mimo mateřskou univerzitu. Tímto směrem je orientován i rozvoj na VŠ.
Název v anglickém jazyce
Present and future of ID cards for CTU
Popis výsledku anglicky
The issue of ID cards is a very important role the current development of information technology. ID cards expand space portfolio services for information systems and even outside the parent university. This is oriented towards the development of the university.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Čipové karty a elektronický podpis na vysokých školách (2009 : Špindlerův Mlýn, Česko)
ISBN
978-80-7043-799-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Západočeská univerzita
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Špindlerův Mlýn
Datum konání akce
17. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—