Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

3D Modelling of the surfaces from the data obtained by laser scanning technology

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F64579336%3A_____%2F15%3AN0000002" target="_blank" >RIV/64579336:_____/15:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vzlu.cz/cs/prave-vychazi-specialni-vydani-leteckeho-zpravodaje-c505.html" target="_blank" >http://www.vzlu.cz/cs/prave-vychazi-specialni-vydani-leteckeho-zpravodaje-c505.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    3D Modelling of the surfaces from the data obtained by laser scanning technology

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Design and manufacturing of the composite doors for new airplane L410 NG is being currently finalized in LA composite in the frame of the project called: „Integration of Composite Materials into the Airframe of Small Transport Aircraft“. Specifically Pilot Doors, Emergency Doors LH and RH and Main Doors, which are divided into the Cargo and Passenger Doors, have been designed. Original metallic doors and their frames on the aircraft have been scanned by a laser scanner in order to capture their current geometry, because new composite doors shall be possible to be installed into the current metallic frame of the aircraft. Data from the laser scanner had to be modified and analysed before modelling of the new door surface. This task has been done by students of the Czech Technical University in Prague as a part of their Master Thesis.

  • Název v anglickém jazyce

    3D Modelling of the surfaces from the data obtained by laser scanning technology

  • Popis výsledku anglicky

    Design and manufacturing of the composite doors for new airplane L410 NG is being currently finalized in LA composite in the frame of the project called: „Integration of Composite Materials into the Airframe of Small Transport Aircraft“. Specifically Pilot Doors, Emergency Doors LH and RH and Main Doors, which are divided into the Cargo and Passenger Doors, have been designed. Original metallic doors and their frames on the aircraft have been scanned by a laser scanner in order to capture their current geometry, because new composite doors shall be possible to be installed into the current metallic frame of the aircraft. Data from the laser scanner had to be modified and analysed before modelling of the new door surface. This task has been done by students of the Czech Technical University in Prague as a part of their Master Thesis.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JI - Kompositní materiály

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI4%2F543" target="_blank" >FR-TI4/543: Projekt INKOM - Integrace kompozitních materiálů do konstrukce malého dopravního letounu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Letecký zpravodaj

  • ISSN

    1211-877X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2/2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2/2015

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    19-22

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus