Robust overlapping decentralized control of a platoon of vehicles.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985556%3A_____%2F01%3A16010135" target="_blank" >RIV/67985556:_____/01:16010135 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Robust overlapping decentralized control of a platoon of vehicles.
Popis výsledku v původním jazyce
Longitudinal headway control design for platoons of automotive vehicles is proposed. It is based on the generalization of the Inclusion Principle to nominally linear dynamic systems with time-varying parametric uncertainties described in the state space.
Název v anglickém jazyce
Robust overlapping decentralized control of a platoon of vehicles.
Popis výsledku anglicky
Longitudinal headway control design for platoons of automotive vehicles is proposed. It is based on the generalization of the Inclusion Principle to nominally linear dynamic systems with time-varying parametric uncertainties described in the state space.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/IAA2075802" target="_blank" >IAA2075802: Robustní distribuované řízení rozlehlých systémů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the WSES International Conference on Simulation. SIM 2001.
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1561-1566
Název nakladatele
WSES Press
Místo vydání
Qawra
Místo konání akce
Malta [MT]
Datum konání akce
1. 9. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—