Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multi-dimensional trading problem in multi-participant settings

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985556%3A_____%2F10%3A00350852" target="_blank" >RIV/67985556:_____/10:00350852 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Multi-dimensional trading problem in multi-participant settings

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The dimensionality of optimization problem arising within multi-market trading task grows exponentially with a growing number of markets. To prevent the dimensionality problem, multi-market trading is represented as a multi-participant decision making problem with finite common capital. Each local DM task is a single-market trading enriched by an ability to share a part of local capital with other local DM tasks (participants). The paper provides formulation of the problem and basic algorithmic steps. The approach is illustrated on the real market data.

  • Název v anglickém jazyce

    Multi-dimensional trading problem in multi-participant settings

  • Popis výsledku anglicky

    The dimensionality of optimization problem arising within multi-market trading task grows exponentially with a growing number of markets. To prevent the dimensionality problem, multi-market trading is represented as a multi-participant decision making problem with finite common capital. Each local DM task is a single-market trading enriched by an ability to share a part of local capital with other local DM tasks (participants). The paper provides formulation of the problem and basic algorithmic steps. The approach is illustrated on the real market data.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Decision Making with Multiple Imperfect Decision Makers

  • ISBN

    978-80-903834-5-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Institute of Information Theory and Automation Academy of Sciences of the Czech Republic

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Whistler, B.C. Canada

  • Datum konání akce

    6. 12. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku