Metodika určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985556%3A_____%2F16%3A00468019" target="_blank" >RIV/67985556:_____/16:00468019 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.p-insar.cz/file.php?id=iMTgzMTgy" target="_blank" >http://www.p-insar.cz/file.php?id=iMTgzMTgy</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie
Popis výsledku v původním jazyce
Metodika poskytuje návod pro určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie. Svislé průhyby mostních konstrukcí jsou vyvolány především zatížením při průjezdy vozidel. Průhyby jsou radarem měřeny v celé délce sledované konstrukce současně. Měření je kontinuální s vysokou vzorkovací frekvencí (až 200 Hz) a zároveň i s vysokou přesností (až 0,01 mm). Předpokládá se použití interferometrického radaru IBIS-S italského výrobce IDS. Obecná doporučení a závěry jsou však platná pro každý radar tohoto druhu.
Název v anglickém jazyce
Methodic of vertical deflections determination of bridge construction by the radar interferometric technology
Popis výsledku anglicky
The methodology provides guidance for determining the vertical deflection of bridge structures using radar interferometry technology. The vertical deflection of bridges are primarily caused by stress during transit of vehicles. The deflections are simultaneously measured by radar throughout the length of the monitored structure. The measurement is continuous with a high sampling frequency (200 Hz) and with high precision (0.01 mm). It is believed the use of interferometric radar IBIS-S Italian manufacturer IDS. General recommendations and conclusions are valid for every kind of radar.
Klasifikace
Druh
N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI4%2F436" target="_blank" >FR-TI4/436: Výzkum možností pozemního InSAR pro určování deformací rizikových objektů a lokalit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
Met-SvisPruhMostu-2015
Číslo předpisu
ČÚZK-06476/2016-22
Technické parametry
Smlouva na užití výsledků dosažených při řešení projektu výzkumu a vývoje, č.j. UTIA-VÚ-49/2013, ze dne 4.3.2013, ve znění Dodatku č. 3 ze dne 2. 3. 2016, Komora geodetů a kartografů, IČ: 61385751, odpovědná osoba: Ing. Jan Fafejta, tel: 241 402 563, e-mail: info@kgk.cz, www.kgk.cz
Ekonomické parametry
Umožnění zavedení zcela nové technologie v ČR. Metodika je k dizpozici zdarma.
Označení certifikačního orgánu
Český úřad zeměměřický a katastrální, Pod sídlištěm 1800/9, 18211 Praha 8, Česká republika
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů