Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985556%3A_____%2F16%3A00468019" target="_blank" >RIV/67985556:_____/16:00468019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.p-insar.cz/file.php?id=iMTgzMTgy" target="_blank" >http://www.p-insar.cz/file.php?id=iMTgzMTgy</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika poskytuje návod pro určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie. Svislé průhyby mostních konstrukcí jsou vyvolány především zatížením při průjezdy vozidel. Průhyby jsou radarem měřeny v celé délce sledované konstrukce současně. Měření je kontinuální s vysokou vzorkovací frekvencí (až 200 Hz) a zároveň i s vysokou přesností (až 0,01 mm). Předpokládá se použití interferometrického radaru IBIS-S italského výrobce IDS. Obecná doporučení a závěry jsou však platná pro každý radar tohoto druhu.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodic of vertical deflections determination of bridge construction by the radar interferometric technology

  • Popis výsledku anglicky

    The methodology provides guidance for determining the vertical deflection of bridge structures using radar interferometry technology. The vertical deflection of bridges are primarily caused by stress during transit of vehicles. The deflections are simultaneously measured by radar throughout the length of the monitored structure. The measurement is continuous with a high sampling frequency (200 Hz) and with high precision (0.01 mm). It is believed the use of interferometric radar IBIS-S Italian manufacturer IDS. General recommendations and conclusions are valid for every kind of radar.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI4%2F436" target="_blank" >FR-TI4/436: Výzkum možností pozemního InSAR pro určování deformací rizikových objektů a lokalit</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Met-SvisPruhMostu-2015

  • Číslo předpisu

    ČÚZK-06476/2016-22

  • Technické parametry

    Smlouva na užití výsledků dosažených při řešení projektu výzkumu a vývoje, č.j. UTIA-VÚ-49/2013, ze dne 4.3.2013, ve znění Dodatku č. 3 ze dne 2. 3. 2016, Komora geodetů a kartografů, IČ: 61385751, odpovědná osoba: Ing. Jan Fafejta, tel: 241 402 563, e-mail: info@kgk.cz, www.kgk.cz

  • Ekonomické parametry

    Umožnění zavedení zcela nové technologie v ČR. Metodika je k dizpozici zdarma.

  • Označení certifikačního orgánu

    Český úřad zeměměřický a katastrální, Pod sídlištěm 1800/9, 18211 Praha 8, Česká republika

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů