Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nástroj pro testování energetické účinnosti převodového ústrojí u plně elektrických vozidel

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985556%3A_____%2F24%3A00586419" target="_blank" >RIV/67985556:_____/24:00586419 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://isdv.upv.gov.cz/doc/FullFiles/UtilityModels/FullDocuments/FDUM0037/uv037911.pdf" target="_blank" >https://isdv.upv.gov.cz/doc/FullFiles/UtilityModels/FullDocuments/FDUM0037/uv037911.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nástroj pro testování energetické účinnosti převodového ústrojí u plně elektrických vozidel

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Návrh se zabývá technickým řešením palubní architektury pro testování a optimalizaci přenosu hnací síly u plně elektrických vozidel a zvýšením účinností u vícestupňového převodového ústrojí. Návrh je řešen v rámci jednotného konceptu rozhraní řidič - vozidlo, kdy na základě vyhodnocení inerciálních systémů připojených k vozidlové sběrnici, znalosti satelitní polohy vozidla a znalostí dynamiky pohybu vozidla, lze optimalizovat energetické toky u plně elektrických vozidel. Jednotka je využitelná v mnoha průmyslových oblastech, zejména pak v oblasti vývoje palubních systémů pro řízení energetických průběhů a vizualizaci aktuálního stavu či predikci doporučených parametrů rozhraní člověk-stroj.

  • Název v anglickém jazyce

    Tool for testing power efficiency of gear box the Fully Electric Vehicles

  • Popis výsledku anglicky

    The proposal deals with the technical solution of the on-board architecture to test and optimize the transmission of power in fully electric vehicles and to increase the efficiency of multi-stage transmissions. The design is solved within the framework of a unified concept of the driver-vehicle interface, where it is possible to optimize energy flows in fully electric vehicles based on the evaluation of inertial systems connected to the vehicle bus, knowledge of the vehicle's satellite position and knowledge of vehicle movement dynamics. The unit can be used in many industrial areas, especially in the development of on-board systems for the control of energy courses and visualization of the current state or prediction of recommended parameters of the human-machine interface.

Klasifikace

  • Druh

    F<sub>uzit</sub> - Užitný vzor

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20205 - Automation and control systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Číslo patentu nebo vzoru

    37911

  • Vydavatel

    CZ001 -

  • Název vydavatele

    Industrial Property Office

  • Místo vydání

    Prague

  • Stát vydání

    CZ - Česká republika

  • Datum přijetí

  • Název vlastníka

    Ústav teorie informace a automatizace AV ČR, v. v. i.

  • Způsob využití

    A - Výsledek využívá pouze poskytovatel

  • Druh možnosti využití

    P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence