From Gamesome Investigation of Situations to the Calculation.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F01%3A05020003" target="_blank" >RIV/67985840:_____/01:05020003 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Von der spielerischen Untersuchung der Situation zum Rechnen.
Popis výsledku v původním jazyce
Der Beitrag beschäftig sich mit Begreifen von mathematischen und nicht mathematischen Situationen währen derer Untersuchung die Kinder mathematische Begriffe und Relationen ( z.b. Regelmässigkeiten, Abhängigkeiten, Funktionen ) kennenlernen.
Název v anglickém jazyce
From Gamesome Investigation of Situations to the Calculation.
Popis výsledku anglicky
Contribution deals with grasping of both nonmathematical and mathematical situations during which students become acquainted with mathematical notions and relations and creative methods of problem solving.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F99%2F1696" target="_blank" >GA406/99/1696: Paralela poznávacích a vzdělávacích procesů v matematice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mathematik lernen und gesunder Menschenverstand.
ISBN
3-12-200160-8
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
100-111
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Ernst Klett Grundschulverlag
Místo vydání
Düsseldorf
Kód UT WoS kapitoly
—