O práci na projektu 'Matematický kalendář' a o jejích výsledcích.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F02%3A05020033" target="_blank" >RIV/67985840:_____/02:05020033 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
O práci na projektu 'Matematický kalendář' a o jejích výsledcích.
Popis výsledku v původním jazyce
V článku je ukázán příklad projektu nazvaný 'Matematický kalendář' umožňující žákům vnímat (a) matematiku jako součást okolního světa, (b) matematické vzdělávání jako jednu z cest pochopení okolního světa. Výsledkem práce na projektu jsou slovní úlohy: je provedeno jejich třídění z různých hledisek.
Název v anglickém jazyce
Work on the project Mathematical calendar and its results.
Popis výsledku anglicky
In the paper the example of project (Mathematical calendar)is show which allows students to grasp (a) mathematics as a component part of the real world, (b) mathematical education as a way to understanding of the real world. Word problems, which are theresults of the work on the project, are classified from the different points of view.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F99%2FD080" target="_blank" >GA406/99/D080: Pedagogické interakce ve třídě a matematické vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematika - fyzika - informatika
ISSN
1210-1761
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
9
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
518-528
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—