Matematické příběhy. Příběh devátý - Hádky řešte nim-em
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F04%3A00106949" target="_blank" >RIV/67985840:_____/04:00106949 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11410/04:00010768
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Matematické příběhy. Příběh devátý - Hádky řešte nim-em
Popis výsledku v původním jazyce
Série matematických příběhů je určena žákům i učitelům. Je míněna jako inspirace pro jejich vlastní tvořivou práci a seznamování se s vybranými matematickými tématy ( teorie her ).
Název v anglickém jazyce
Alterations solve by NIM
Popis výsledku anglicky
Series of mathematical stories is designed to both teachers and students as inspiration for their own creative activity and acknowledgement with some mathematical topics ( game theory ).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Učitel matematiky
ISSN
1210-9037
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
143-150
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—