Reprezentace jako faktor ovlivňující prostředí vyučování geometrii
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F05%3A00041129" target="_blank" >RIV/67985840:_____/05:00041129 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Representation as a factor influencing the envinonment of the geometry teaching
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the problem of representations and their roles in the teaching of geometry. Three specific representational modes - representation of a problem through a story, non-verbal representation and geometrical sketch - used in a didacticalexperiment are described.
Název v anglickém jazyce
Representation as a factor influencing the envinonment of the geometry teaching
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the problem of representations and their roles in the teaching of geometry. Three specific representational modes - representation of a problem through a story, non-verbal representation and geometrical sketch - used in a didacticalexperiment are described.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F03%2FD052" target="_blank" >GP406/03/D052: Role sémiotických reprezentací v matematickém vzdělávání</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Symposium: Elementary Math Teaching - Proceedings
ISBN
80-7290-220-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
360-361
Název nakladatele
UK v Praze, PedF
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
21. 8. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—