Geometrické modelování jako příležitost k aktivnímu učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F06%3A00082076" target="_blank" >RIV/67985840:_____/06:00082076 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Geometrické modelování jako příležitost k aktivnímu učení
Popis výsledku v původním jazyce
Metodický materiál pro učitele matematiky je věnován problematice geometrizace reálného světa. Obsahuje popis vybraných technik modelování geometrických objektů a náměty pro jejich využití ve vyučování matematice: geometrie překládaného papíru, pop-up geometrie, krabicové geometrie, geometrické skládačky a stavebnice, modely mnohostěnů
Název v anglickém jazyce
Geometric modelling as an opportunity to the active learning
Popis výsledku anglicky
The methodical material for mathematics teachers concerns the problem of geometrization of real world. It includes the description of selected methods of modelling of geometrical objects and subjects of their use in the teaching of geometry: geometry offolding paper, pop-up geometry, geometry of boxes, geometrical puzzles and building sets, models of polyhedrons.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—