Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané problémy v komunikaci mezi učitelem a žákem zkoumané z pohledu sémiotiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F07%3A00309729" target="_blank" >RIV/67985840:_____/07:00309729 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Selected problems in communication between the teacher and the pupil explored from the semiotic viewpoint

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with some problems in mathematical communication, which concern the rules how to form, interpret, and use semiotic systems, a common language and communication contexts.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected problems in communication between the teacher and the pupil explored from the semiotic viewpoint

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with some problems in mathematical communication, which concern the rules how to form, interpret, and use semiotic systems, a common language and communication contexts.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the V Congress of the European Society for Research in Mathematics Education

  • ISBN

    978-9963-671-25-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Department of Education University of Cyprus

  • Místo vydání

    Cyprus

  • Místo konání akce

    Larnaca

  • Datum konání akce

    22. 2. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku