Vybrané problémy v komunikaci mezi učitelem a žákem zkoumané z pohledu sémiotiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F07%3A00309729" target="_blank" >RIV/67985840:_____/07:00309729 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Selected problems in communication between the teacher and the pupil explored from the semiotic viewpoint
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with some problems in mathematical communication, which concern the rules how to form, interpret, and use semiotic systems, a common language and communication contexts.
Název v anglickém jazyce
Selected problems in communication between the teacher and the pupil explored from the semiotic viewpoint
Popis výsledku anglicky
The paper deals with some problems in mathematical communication, which concern the rules how to form, interpret, and use semiotic systems, a common language and communication contexts.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the V Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
ISBN
978-9963-671-25-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Department of Education University of Cyprus
Místo vydání
Cyprus
Místo konání akce
Larnaca
Datum konání akce
22. 2. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—