On the way to discovering structure of word problems
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F14%3A00431341" target="_blank" >RIV/67985840:_____/14:00431341 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
On the way to discovering structure of word problems
Popis výsledku v původním jazyce
The workshop focused on development of dispositions, qualifications and skills needed for being a successful and efficient teacher. The workshop was based on discussions if and reflection on ideas and suggestions about work of pre-service teachers with attention paid to development of the ability to work with structure of word problems deliberately. The workshop started with concrete illustrative examples from work of teacher trainees. Most attention was paid to visualization of the structure of posed problems.
Název v anglickém jazyce
On the way to discovering structure of word problems
Popis výsledku anglicky
The workshop focused on development of dispositions, qualifications and skills needed for being a successful and efficient teacher. The workshop was based on discussions if and reflection on ideas and suggestions about work of pre-service teachers with attention paid to development of the ability to work with structure of word problems deliberately. The workshop started with concrete illustrative examples from work of teacher trainees. Most attention was paid to visualization of the structure of posed problems.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the Communication in the Mathematics Classroom
ISBN
978-83-7996-009-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
43-45
Název nakladatele
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Místo vydání
Rzeszów
Místo konání akce
Poznaň
Datum konání akce
7. 7. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—