Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Badatelské úlohy ve vyučování geometrii

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F15%3A00457328" target="_blank" >RIV/67985840:_____/15:00457328 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Badatelské úlohy ve vyučování geometrii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Podnětem badatelských aktivit ve vyučování geometrii je geometrická úloha, která popisuje neznánou, neurčitou nebo nejednoznačnou situaci a požaduje její komplexní prozkoumání. V příspěvku je popsáno šest badatelských úloh z různých oblastí elementární geometrie.

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry-stimulating problems in the teaching of geometry

  • Popis výsledku anglicky

    The stimulus of inquire activities in the teaching of geometry is a geometrical problem which describes an unknown, undefined or ambiguous situation and requires its complexe exploration. Six inquiry-stimulating problems of various areas of elementary geometry are described in the paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dva dny s didaktikou matematiky 2015

  • ISBN

    978-80-7290-843-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    71-77

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UK

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    12. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku