Znovuobjevování geometrických konstrukcí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F16%3A00468434" target="_blank" >RIV/67985840:_____/16:00468434 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Znovuobjevování geometrických konstrukcí
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je věnován uplatnění principů badatelsky orientovaného vyučování matematice v didaktickém semináři určeném studentům učitelství prvního stupně základní školy, konkrétně aktivitě zaměřené na konstruování známých geometrických útvarů v prostředí překládaného papíru. V článku je popsáno sedm studentských postupů konstrukce čtverce.
Název v anglickém jazyce
Rediscovering of geometrical constructions
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the application of principles of inquiry based mathematics education in seminars of didactics for future primary school teachers, specifically with the activity focused on construction of known geometrical figures in the environment of folding paper. Seven students´ construction procedures of a square are presented in the paper.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky</a><br>
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol
ISBN
978-80-86843-52-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
107-112
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Srní na Šumavě
Datum konání akce
10. 11. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—