Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Numerické modelování impaktního proudění tekutiny na stěnu a experimentální ověření výsledků pomocí teplotní anemomerie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985858%3A_____%2F06%3A00055243" target="_blank" >RIV/67985858:_____/06:00055243 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Turbulent Modelling of Circulat Jet Impinging of a Flat Plate and Its Validation by Hot-Wire Anemometry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The configuration of a submerged, circular, unconfined impinging air jet, which issues from a bell-shaped converging nozzle, is characterized numerically and experimentally. A commercial CFD package is repeatedly employed to simulate three different configurations to validate the different turbulence models, namely k?? Re-Normalized Group (RNG), k?? Shear Stress Transport (SST) and the Reynolds Stress Model (RSM). A hot-wire anemometry technique is applied to investigate extensively the flow field of the impinging jet. The comparison of results suggests that the k?? SST turbulence model is the most reliable for the flow configurations under investigation.

  • Název v anglickém jazyce

    Turbulent Modelling of Circulat Jet Impinging of a Flat Plate and Its Validation by Hot-Wire Anemometry

  • Popis výsledku anglicky

    The configuration of a submerged, circular, unconfined impinging air jet, which issues from a bell-shaped converging nozzle, is characterized numerically and experimentally. A commercial CFD package is repeatedly employed to simulate three different configurations to validate the different turbulence models, namely k?? Re-Normalized Group (RNG), k?? Shear Stress Transport (SST) and the Reynolds Stress Model (RSM). A hot-wire anemometry technique is applied to investigate extensively the flow field of the impinging jet. The comparison of results suggests that the k?? SST turbulence model is the most reliable for the flow configurations under investigation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    CF - Fyzikální chemie a teoretická chemie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LA%20178" target="_blank" >LA 178: Vedení pracovní skupiny EFCE MFF</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Summaries 3.

  • ISBN

    80-86059-45-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    849-850

  • Název nakladatele

    Process Engineering Publisher

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    27. 8. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku