Metody řízení kombinovaného výkonového filtru pro potlačení harmonických proudů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985866%3A_____%2F04%3A00101685" target="_blank" >RIV/67985866:_____/04:00101685 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metody řízení kombinovaného výkonového filtru pro potlačení harmonických proudů
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je probírána řídící strategie pro paralelní hybridní filtr (PHF) s vysokou odolností proti poruchám síťového napětí a umožňující řídit odebíraný jalový výkon ze sítě. Je zkoumána přímovazební a zpětnovazební strategie pro řízení tohoto filtru. Očekávané vlastnosti řízení PHF jsou ověřeny experimentálním testem v laboratoři. Data, obdržená při experimentu ukazují, že modifikovaná řídící strategie poskytuje lepší výsledky než původní řídící systém.Toto zlepšení se projevuje obzvláště v případěnesymetrického a nesinusového napěťového systému.
Název v anglickém jazyce
Control Strategy of Parallel Hybrid Filter for Harmonic Mitigation
Popis výsledku anglicky
The strategy features a small sensitivity against a disturbed supply voltage system and enables us to set grid phase currents in the phase with respective voltages. The expected properties of the PHF control system have been confirmed by experimental tests in the laboratory. The data show that the modified control strategy yields better results than those obtained by using control systems reported previously, especially in case of an unsymmetrical and non-sinusoidal voltage system and the demand of zeroreactive power withdrawn from the grid.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA102%2F03%2F1363" target="_blank" >GA102/03/1363: Modernizace elektrických pohonů pomocí měničů s IGCT, zlepšení elektromagnetické ekologie elektrických vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z celostátní konference EPVE 2004 - Elektrické Pohony a Výkonová Elektronika
ISBN
80-214-2766-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
22-26
Název nakladatele
Vysoké učení technické v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
9. 11. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—