Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Vyšší Brod Cycle and its anonymous painter: French and Bohemian court circles in the 1340s

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985921%3A_____%2F24%3A00578116" target="_blank" >RIV/67985921:_____/24:00578116 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://openaccess.boydellandbrewercms.com/publications/-270970/luxembourg-court-cultures-in-the-long-fourteenth-century#" target="_blank" >https://openaccess.boydellandbrewercms.com/publications/-270970/luxembourg-court-cultures-in-the-long-fourteenth-century#</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Vyšší Brod Cycle and its anonymous painter: French and Bohemian court circles in the 1340s

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter deals with the Vyšší Brod cycle, a cycle of nine panel paintings showing the christological cycle. It analyses questions concerning the commissioner and the workshop in which the cycle originated. Particularly the issue of the anonymous painters working on the commission is analysed in more detail. The chapter works with hypothesis suggested by Aloysia Berens. Berens assumes it was the same painter who participated on illuminating the manuscript A (BNF, ms. fr. 1584) which contains the collected works of Guillaume de Machaut.

  • Název v anglickém jazyce

    The Vyšší Brod Cycle and its anonymous painter: French and Bohemian court circles in the 1340s

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with the Vyšší Brod cycle, a cycle of nine panel paintings showing the christological cycle. It analyses questions concerning the commissioner and the workshop in which the cycle originated. Particularly the issue of the anonymous painters working on the commission is analysed in more detail. The chapter works with hypothesis suggested by Aloysia Berens. Berens assumes it was the same painter who participated on illuminating the manuscript A (BNF, ms. fr. 1584) which contains the collected works of Guillaume de Machaut.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60401 - Arts, Art history

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA19-07473S" target="_blank" >GA19-07473S: Jan Lucemburský a Bona Lucemburská jako mecenáši Guillauma de Machaut. Intence a recepce Machautova díla v historickém kontextu</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Luxembourg Court Cultures in the Long Fourteenth Century. Performing Empire, Celebrating Kingship

  • ISBN

    978-1-83765-005-7

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    105-133

  • Počet stran knihy

    536

  • Název nakladatele

    Boydell

  • Místo vydání

    Woodbridge

  • Kód UT WoS kapitoly